söndag 27 september 2009

The weekend

Tar mig lite tid att berätta vad som har hänt i helgen, har inte riktigt haft tid känns det som. I fredags var vi på the old ship & sen VIVA. Hur trevligt som helst! Eftersom vi redan känner dörrvakterna & bartenderna tog jag mig tid att lära känna DJ;en. Jätte snäll kille som sedan skrev upp oss på listan på Lördagen och bjöd på en flaska champange. Igår så vaknade jag hos Sandra och sedan åkte jag hem, sov hemma, vaknade och åkte till White city, europas största shoppingcenter. Var där med Unni, Maria & Julia. Sedan åkte vi till Hammersmith där jag köpte smycken och två klänningar! Jätte nöjd! Sedan hade hela dagen flugit förbi och jag var påväg hem, bytte om och sedan åkte jag till Richmond och mötte upp tjejerna på The old ship innan vi gick till VIVA. Sedan dansade vi hela natten och tog bussen hem till Julia vid 3. Sov där med Sandra, nu är jag hemma igen och ska plugga idag!
Så det är vad som har hänt! Måste jag gå. Bilder från igår kommer, fredagsen bilder nu. xoxo

Inga kommentarer: