lördag 5 september 2009

Girls night out, yesturday!

Hej! Hur är det med er?
Vaknade hemma hos Maria idag! Men först kanske jag ska berätta vad som hände igår! Lovely night, need to remember that date! Jag och Maria gick in på en klubb som heter The Bul i Richmond och satt och pratade, jätte trevligt. Jag drack redbull med is. Jag har en svaghet för redbull. Haha. Efter det mötte vi Sandra och gick till en lugnare pub så vi kunde prata. Vi satt och pratade runt ett bort & hade sällskap lite då och då! Haha, det var jätte trevligt. Alla är så snälla här.
Iallafall, det var en kille där, Liam, haha.. Jag som är så smart.... Iallafall han är blond och solbränd, och jag som har IQ på 1986 så måste jag fråga om han är Svensk. Han såg jättttee svensk ut, så jag trodde han var det. Men det visade sig inte riktigt vara så, utan britt! Go Jonna. Haha. Pratade lite med dom oså. Kvällen var sjukt bra och tackar Maria & Sandra som spenderade den med mig!
En läskig sak var att några andra elever på skolan blev rånade med kniv. Hemskt! Hoppas dom är okej. Så vi tog taxi hem från bussen till huset.
Men ja, idag då, vaknade jag hos Maria och vi tog det lugnt, gick en liten promenad och sen tog jag bussen in till Richmond (där jag ska byta buss hem) så precis när jag går av den bussen ser jag H22 på andra sidan och tänker "gött nu är jag hemma snart!" men när jag sitter på bussen inser jag att min buss heter H37 och att jag är påväg tillbaka till Twickenham där Maria bor. Trött jag är på mig själv och trycker på stopp. Jag hoppar på bussen in till Richmond IGEN. Väl i richmond hoppar jag på rätt buss hem & går från Isleworth och hem. Hemma tar jag det lugnt och somnar, vaknar igen vid 17. Även om vi kom hem ganska tidigt igår.
Ikväll ska jag kanske möta Maria och vi ska bara ta det lugnt. Bilder från igår kommer! Tur hade Sandra en kamera! Jag sitter i min säng nu och smsade lite med Liam precis.
Ni får ha det så bra!
xxxx