torsdag 17 september 2009

VIVA agian




God morgon! Klockan är 07:44 här och jag är ledig, men uppe med tuppen ändå! Igår var jag & Sandra på VIVA, hur sjukt kul som helst. Tog bara lite tid innan det kom folk. Nu vet vi det! Mer som hände, bartendern ger oss så gott som allt gratis vilket är bra, så sparar man pengar! haha, men han är nog lite smått förälskad i mig, pratade om att vi skulle gifta oss osv! Haha jag bara skratta åt honom! Tror inte han har en aning om hur gammal jag är. Men men han är trevlig iallafall! Alla är så sjukt trevliga här! Vakterna släpper in oss gratis och är jätte snälla, eftersom vi var där sist också. Var kul när dom kände igen oss! Dansade massor som vanligt, hur kul som helst, tror jag gått ner 2-3 kg efter varje gång jag dansar! haha. bra träning? Bilder på klubben! Och gårdagens klädsel, dock turkos färg på skorna, inte gula! Fick låna klänningen & skorna av Maria! Tack sötnos! Hon är dock i Sverige över helgen. Buu.
Bion Dorian Gray var bra! Men sjukt läskig, så jag skrek jätte mycket. Det var en sån film jag hade velat se hemma, inte med min skola, och verkligen inte när jag ska gå hem själv sen! haha. Jag och Maria blundade 30% av filmen. Och efter filmen gick vi till puben, The old ship med flickorna. Väntade på att Maria skulle åka till Stansted. Sedan gick jag och Sandra till en restaurang och sedan VIVA.
xoxo

1 kommentar:

Anonym sa...

haha vsg! uuuh, saknar dig! 30%??? haha snarare 70% haha!

// M