onsdag 30 september 2009

Can you sleep 2MUCH?


Hej, klockan är hela 21:04 här och jag är vaken! Haha, det är ett under! Jag sov dock middag i ca 3 timmar. Haha, jag sover seriöst hela tiden och hur mycket som helst! Kan det vara vintern som närmar sig eller är jag bara lat?
Igår sov jag hemma hos Maria, räddade henne från en viss kille som var på henne hela tiden. Så snäll är jag! Haha, imorses föjlde hon mig till bussen (för hon är för lat för att åka till skolan själv) så jag åkte till skolan, mötte Cicci på bussen och vi gick upp till skolan (den vägen jag vanligtvis åker buss på) finns ju en anledning till varför området där skolan heter "RICHMOND HILL" .. Iallafall väl i tid för skolan satt jag lite på facebook innan och sedan hade jag historia prov som gick kanon hoppas jag! Sedan hade jag naturkunskap, allt är så flummigt där så jag vet inget alls. Sen slutade jag 12, tog bussen till Isleworth och GICK hem, märker ni hur mycket jag går? Dock så la jag in pengar på kortet, i onördan! För när jag kommer hem ser jag att jag äntligen fått mitt gratis busskort! YEY :D Ni anar inte hur dyrt det är att åka buss, ca 6 pund per dag om inte mer! Det är ca 65 kronor eller nått. Herregud, rånare. Men men! När jag kom hem gjorde jag mackor och sedan bestämde jag mig för att vila ut idag (gör jag varje dag, men ändå) så jag kollade på erat svenska program "svensk hollywood fru" eller nått, 3 avsnitt av det! asså det var helt okej, inte mycker mer än så. Sen somnade jag! Sen när jag vaknade var det middag, till min och emmas överraskning våran favorit; PIZZA! haha. Åt och nu har jag duschat och är redo för att gå och lägga mig. Imorgon ska jag till skolan, har 2 lektioner och 4 timmars håltimma mellan, men då ska jag plugga. sen blir det hem och göra iordning sig och till VIVA. yes u heard me, agian. Det är "student" natt så vi ska bara kolla in vad som händer! Är man VIP och stamkund så måste vi ju hålla uppe det! Haha.
Och mobilen på bilden är den jag använder nu, den andra jag har är så gammal så jag fattar inget alls! Nu har jag min kalender osv, Julia gav mig den.. Hon tyckte synd om mig så jag fick låna den tills jag får min mobil från Sverige. Visst är hon super snäll? :D
xoxo

Inga kommentarer: