tisdag 15 september 2009

Kan det ens regna mer?


Har aldrig sett det regna så mycket någonstans som här i London idag! Shit! Så jag kom hem helt genom blöt, för jag hade såklart inget paraply eller luva. Yey! Haha så bytte om till varma mjukiskläder!
Idag har jag annars vart i skolan, aldrig vart så förvirrad som idag! Först trodde jag att det var fredag, så jag började gå till mina fredags lektioner! Inser ju ganska så snabbt att något är fel, sedan tror jag att det är måndag. inte rätt det heller. Jag gåt t.ex till min naturkunsap, sätter mig i ett klassrum med elever, tar fram sakerna, kollar runt mig, säger: ni går inte i min klass va? dom: nej.. jag: tänkte väl det.. och så ställer jag mig upp och går igen. Grattis mig, som tur var missade jag inga av mina lektioner jag skulle ha idag, för jag hade håltimma i 3 timmar. men det märkte ju inte jag för jag gick ju omkring super förvirrad!
Iallafall dagen slut så gick jag och maria till puben mitt emot skolan och jag köpte en redbull med is! Mums. Vi satt och pratade, sedan åkte vi ner till Richmond och sprang till McDonalds i regnet. Gott var det!! Sedan ringde jag Anne och sa att jag inte skulle vara hemma till middag, kunde inte få i mig en bit till! Meningen var att jag och Maria skulle gått på bio, men gick ingen vi ville se! Uh. Så vi gick till WQ smith och posten. Sedan tog vi bussen hem, och såklart gick min buss sönder, men inte så långt hemmifrån, så jag började springa hem (I ÖÖÖÖÖS REGN) men när jag sprungit till nästan hållplatts kommer en annan buss som jag hoppar på! Åker två hållplattser och springer hem sen. Lagom blöt.
Iallafall, ikväll händer inget alls. Ska ta det lugnt, läsa lite naturkunskap.
Är ledsen över att jag inte har någon kamera, vill visa er hur jag bor, min skola, mitt richmond osv. Någon skänk mig pengar till en kamera?
Hoppas allt är bra med er, allt är kanon med mig som vanligt.
xoxo

Inga kommentarer: