tisdag 29 september 2009

Good morning, NOOT?

Idag vaknade jag vid 07:00, åt frukost och gjorde iordning, liksom min vana. Gick till bussen, tog bussen till Isleworth och väntade på nästa buss, efter väntat i 10 minuter känndes det MYCKET fel. För denna bussen går var 5 minut om inte oftare. Jag står och väntar i 60 MINUTER på en buss som aldrig kommer. plus att det står ca 40 andra och väntar på samma buss. så om det ens skulle komma någon är det inte säkert att jag skulle komma på den. tillslut inser jag att jag aldrig kommer hinna vara med på min lektion och åker hem igen. JÄTTE ROLIGT. Nu läste jag precis att min andra lärare jag har i eftermiddag är sjuk, så det blir ingen skola för mig idag. "Monday, back to reality" yeah right!
Jag har jätte stor lust att städa mitt rum, (jag är chockad) men jag kan inte för då väcker jag emma, min rumskompis som ligger hemma sjuk. jag känner också för att måla naglarna, det borde jag ju kunna :'D. Har blivigt bjuden till VIVA på Torsdag, får se om jag orkar. Inte så sugen faktiskt. Nu när vi känner precis alla som jobbar där lockar det INTE. Men om vi ändå inte har något bättre för oss så kanske. Men såfall ska jag inte gynna VIVA med en enda pund, och inte heller taxi. Det får bli en gratis kväll!

Champagne till mina flickor inne på VIVA, VIP ofc!

Snäll som jag är så fixade jag gratis chmpagne till mina snälla flickor! :D VIVA
Här ser ni också en bild på min nya klänning!

Carro, ROBBAN & jag inne på The Old ship förra veckan!

1 kommentar:

Emmie sa...

Åhh, du är snygg människa! :D