söndag 6 september 2009

Sweden - England

Christian Louboutin skor, om du vill lägga ett par tusenlappar på skor så vet du vart du ska gå! Min favorit designer!


Vad jag saknar med Sverige är inte mycket men en del saker som;
- mjuka sängar
- långa & varma duschar
- lunch

Saker jag gillar mer i London;
- Mycket mer & trevligare människor
- Mycket bättre skola
- Shoppingen (ofc)
- Vad jag än kan komma och tänka på, finns här att köpa

En sak folk vanligtvis säger är att London är sååå dyrt, men det behöver inte vara så. Det finns gott som affärer som inte alls är dyra.
Det finns Primark - MYCKET billigare än gina, nästan samma saker.
Det finns Butterfly - Som gina fast andra saker, mest party kläder.
Det finns Top Shop - ofc, priserna kan väl ligga runt 500-1000 kr
Det finns alla märken du kan tänka dig - från 200 till 200000000 kronor

Jag kan inte förstå hur jag ska överleva Borås efter att ha bott här i ett år. Jag trvis hur bra som helst och längtar inte hem. Jag saknar självklart mina vänner och min familj och mest av allt min älskade hund. Men jag överlever, jag kommer ju ändå inte bo i Sverige hela mitt liv, om jag ens kommer bo där över ett år till? Who knows.
Jag har det bra helt enkelt! Idag har jag bara tagit det lugnt, pluggat lite och kollat tv. Pratat med John osv. Trevligt att ta det lugnt imellan åt.
Nästa helg tror jag vi ska till The Embassy igen, sen kanske Young's eller något annat på lördagen. Sen vila på söndagen & läxor! :) Allt är jätte trevligt.

Jag hoppas jag för besök av Sverige snart! Miss you guys!
Take care!
xoxo

Inga kommentarer: