torsdag 3 september 2009

7 in the morning

Hej!
Till ovanligheterna så gick jag upp tidigt idag, även om jag inte börjar förän 11. Men ska göra iordning mig och Gå till Isleworth busstation iställer för att ta bussen. Gjorde jag igår också, både hem & dit! Duktig Jonna. Jag var uppe och åt frukost med Emma men hon har åkt till skolan nu. Jag har tagit på mig min nya klänning jag köpte igår som är yber söt! Men måste köpa ett par varma skor idag på primark. Sedan måste jag fylla på min mobil. Attans! Pengarna tar slut för fort. Hoppas jag kan få mitt studiebidrag snart! För köper lunch varje dag också, fast det är inte så dyrt! Idag efter skolan ska jag in till London med Maria och vi ska kolla affäerer osv, sedan ska vi till richmond och äta & sen hem till henne och kolla film eller något! Kul kommer det bli iaf!
Ni får ta hand om er så hör jag av mig imorgon när jag kommer hem från Maria!
Juste, bilder på allt kommer om ca 2 veckor, ni måste tyvärr vänta!
xoxo

Inga kommentarer: