lördag 5 september 2009

Girls night out, today?

Hej igen!
Kom hem för inte så längesedan, vart i Richmond på samma ställe som igår där vi mötte Liam & Dominic osv, jag, Maria & Sandra! :) Var jätte trevligt men sjukt mycket folk ute pga rugby match så gick hem tididgt. Läskigt och vänta på bussen själv! Blir paranoid och tror att jag kommer gå på fel buss osv, (Y)
Men hem kom jag! :) Var och sa hej till John & Oven när jag kom in, och självklart min lille prins, Dondy. Jag tror han har löss eller något. Jag har sett svarta saker på honom (3) men när jag ska visa dom för någon i familjen ser man dom inte. Och det äckligaste var att jag hade en sån på min tröja efter jag gosat på honom. EUU
Den hoppade omkring. Jag mosade den och bad till gud att jag aldrig i hela mitt liv kommer möta en sån igen. Usch

Men men, sitter i mitt rum nu och ska kolla om jag kan få bilderna från igår så får ni se dom! :)
Annars har jag ju sovit till 17 idag, bra jobbat! Imorgon ska jag göra läxor och vila tror jag!
guess who i'm texting with?
xxxx

Inga kommentarer: