lördag 12 september 2009

Embassy

Gårdagen var jätte trevlig! Först var jag i skolan och sedan åkte jag till Kingston för att gå in på Primark med Cicci och Maria. Jag köpte bara strumpbyxor, 5 pack - 2 pund. Det behövdes, billigt och bra! Efter det åkte jag hem och gjorde iordning mig för att vi skulle till Embassy i London på kvällen. Josefin skulle ha inflyttningsfest men hon behövde jobba så det flyttades till Embassy. Så jag bjöd med mig Maria, Cicca och Isabell. Vi åkte in till London och satt på en pub under tiden och jag drack redbull med is. Inte konstigt att jag är rastlös hela tiden. haha. På Embassy var vi VIP as always, så vi åt gratis middag först, var jätte gott! Det var jag, josefin, maria, cicci, isabell, malin, nattis, alex, justin, alex. Det var super trevligt och gott. Efter det gick vi ner till klubben och satt vi vårat bord och sedan dansade vi jätte mycket. Tjejerna jag bjöd med åkte hem vid 12-1. Men jag stannade med Josefin. Dansade till vi inte kunde stå på våra fötter längre för att det verkte så. Det hade vart någon konferens så det var 37-45 gubbar som dansade helt sjukt! Jag har nog aldrig skrattat så mycket. Ni skulle ha sett dom! Herregud. Iallafall sen så tog vi en taxi hem till Richmond och jag åkte med hem till Josefin så jag inte behövde åka själv, blev lite strull med det idag men det är lugnt nu. Sov hos Josefin där även Malin, Alex & Justin sov. Idag när jag vaknade så åt jag frukost och sedan körde Justin hem mig i sin sport bil, var jätte fin! Pratade lite med Anne och gick upp på mitt rum. Idag ska jag inte göra något speciellt, får se vad jag hittar på.
Ni får ha det så bra.
xoxo

Inga kommentarer: