fredag 25 september 2009

Perfect day?


Hej! Igår åkte jag och flickorna till Julia och hade "tjejkväll". Det var jag, Maria, Isabelle, Sandra, Malin, Julia, Unni. Det var jätte trevligt och många långa diskutioner! Vi gick och åt på en restaurang igår och jag har nog aldrig bilvigt så arg i hela mitt liv på en servitris, hon var så sjukt "bitchig" och ignorerade oss när vi bad om notan, och efter att ha väntat i 40 minuter på att BETALA gick vi tillslut därifrån. Hon fick 0kr dricks. Sen gick vi hem till Julia igen och åt svenskt godis! Var jätte mysigt. Och idag när jag vakande i sängen brevid Malin & julia började jag äta godis! Haha. Allas intryck "euuu hur kan du äta nu?!.. kan jag få smaka?" Haha! Sedan gick vi till poolen och badade och jacuzzin. Hur skönt som helst! Poolen var så stor och skön!! Längtat efter att bada kände jag. Sedan åkte alla hem till sig och pluggade. Ink mig. Sen somnade jag. Nu vakanade jag.
Ikväll blir det London, Embassy med Sandra & Julia! tror jag. Hoppas innerligt att det inte slutar på VIVA igen. HAHA. Hoppas allt är bra i Sverige med er. Jag saknar min mamma & pappa och hoppas att det är bra med er! Och självklart min Maja, som jag saknar varje sekund. Nu ska jag göra iordning mig för kvällen! Ha de bäst! xoxo

Inga kommentarer: