tisdag 22 september 2009

My plans


Hej igen, fortfarande i skolan. Har typ 3 timmars håltimma så kan ju ta mig lite tid att berätta för er mina planer för denna veckan. Alltid lika intressant! Bästa med London är att det Alltid finns något att göra, för mycket för att hinna med allt. Jag vill tex ut och se London, inte tagit mig en enda dag, och kan ni tänka er att jag vart här i snart en månad och inte ens vart på Oxford street en enda dag? Kan bero på att jag inte har pengar att lägga ut på det, så vill inte gå och bli deprimerad och se alla saker jag inte kan få! Haha. Men nästa vecka ska jag ta mig en hel dag med flickorna och se mig omkring.
idag, Tisdag - Skola, sen hem och sen hem till Josefin.
Onsdag - Skola till 11, sen hem & sen träffa Sandra I hope!
Torsdag - Hem till Julia på filmkväll & bada pool! (von teese (orwhateverhernameis) is at Movida this night. Sova hos Julia också!
Fredag - Vakna hos Julia, sedan ut med girls (and boys?)
Lördag - Ut med girls (and boys?)
Söndag - Plugga & vila, ut och kolla i London maybe

Denna är vad jag har tänkt mig, kan spåra ut totalt och inte allt bli såhär, men jag kommer ju inte vara uttråkad iallafall! Ser framemot dagarna as always!

Dagens lunch idag var : En bit ihoptryckt rulltårta av Maria, en bit kexchoklad, ett äpple, lite frukt. MUMS haha! Slå den ni ;)
Just nu befinner jag mig i "biblioteket" (första våningen utav det) och sitter på Marias data, här inne finns det dock runt 20 datorer + starbucks! Haha

Juste, jag hörde att det är kallt i Sverige. Stämmer detta?! Här vet vi inte ens vad jacka är. Nu kom Isabell & Sandra så nu går jag! Ha det bra i Sverige
Maria & hennes man på bilden ;)
xoxo

Inga kommentarer: