måndag 28 september 2009

Monday, back to reality

Sandra, Julia och jag inne på VIVA

Vart i skolan idag, inte jätte roligt. Men var kul att träffa alla som vanligt! Ser fram emot Torsdag då vi ska till VIVA, igen. Det är ju mer eller mindre mitt och Sandras vardagsrum så varför inte chilla där! Bara en tidsfråga innan vi sover där som sagt! HAHA. Imorgon är det skola igen, jag har vart i skolan en dag och jag har redan tröttnat på vardagen. Hm! Måste hitta nått som intreserar mig.. förutom shopping!! Läsa en bok vid Themsen?.. Kanske inte riktigt min grej. Bilder från VIVA lördag kommer! Hade det sååå sjukt roligt! Gick bara att ladda upp en bild, fler kommer.
Jag älskar England! Saknar dock min hund något enormt och kommer dö när jag ser henne! Hoppas allt är väl med alla er i Sverige. Nu ska jag lyssna på musik och sedan sova! ´xoxo

Inga kommentarer: