onsdag 9 september 2009

School work work!


Igår var jag i skolan och sedan åkte jag hem och vila, sedan åkte jag tillbaka till RM och mötte Maria och vi gick och åt middag på McDonals! haha sedan gick vi omkring i richmond och pratade! Jätte trevligt! Så idag gick jag upp runt 6 och gjorde iordning mig, ¨åt frukost och gick till isleworth och tog bussen till skolan. Hade även ett möte idag med en studievägledare eller något, (maria), och jag har fått massa fler lektioner nu som Organisation & Ledarskap, Latin. Och massa fler. Ska läsa två ämnen på distans också. Kommer att ha mycket att göra! Så idag slutade jag tidigt så gick i RH med Isabell och Maria. Gick och kollade i affäerer, men köpte inget. Jag vill till Sverige så jag kan hämta mina klänningar!!! Tog inte med mig några, så känner för att köpa en ny.. Aja.. Vi åt även på McDonals idag igen! HAHA .. Lite illa.. Men men! Känner sig nästan lite american! När jag kom hem idag har jag pluggat jätte mycket. Har typ 4 läxor om inte mer! Jag gjorde min Historia läxa vilket var att läsa ca 10 a4 och skriva 10 a4! Duktig Jonna. Sedan pluggade jag nått tal matte men orkade inte. Så tog min Engelska läxa, vilket var att läsa i en bok, och jag la mig i sängen och läste lite. Nu har jag bara 4 sidor kvar. Så ska läsa ut den idag och sedan fortsätta med Matten ikväll. Ska även på hjälp med min spanska läxa av maria imorgon, för jag kan INGET. Usch. Så har inte så mycket läxor kvar sen! haha. Men det är intressant så det går ganska så fort. Hoppas allt ät bra med er i Sverige. Har inga större nyheter. Skola imorgon, två lektioner. Organisation & ledarskap och sen 4 timmars håltimma och sen spanska! Hinner plugga klart under den håltimman! Sätter mig nog nere i richmond på ett café och pluggar.
Här har ni en uppdatering! Nu ska jag vila innan middagen och sen fortsätta plugga.
förövrigt så saknar jag min hund sjukt mycket.
xoxo

Inga kommentarer: