lördag 19 september 2009

I got a feeling, that tonight's gonna be a good night!

Idag har jag som sagt vart i Richmond med Isabell. Var jätte trevligt, men var ganska så trött efter bara 4 timmars sömn! Men struntar i det, för snart ska jag åka igen! Ikväll ska vi till Kingston och dansa! Fast inte alla, majoriteten stannar i Richmond på VIVA (so yesturday ;) ). Men jag och Sandra rör på oss, inte VIVA 3 dagar i rad, känns inte riktigt rätt! Så vi hoppas på att Kingston blir bra.
Lite bilder från idag, var jätte trevligt! Åt även lunch på Ben & Jerrys ;)

Jag idag, ute, skit tuff!

Jag, jätte söt ute i parken.


Detta är en kille som helt random kommer fram till mig och Isabell idag och säger "What about a picture?" (Han ser att Isabell tar kort på floden) Isabell svarar "What about it" Mysko killen; "Take a picture of me".. Sen tar vi ett kort och han går iväg! Haha

Inga kommentarer: