söndag 13 september 2009

VIVA

Hejhej, igår hade jag ju planer på att stanna inne efter att ha vaknat runt 17-18 på kvällen efter Embassy. Men jag följde med flickorna ut, jag och Isabell träffades först och satt på en pub och prata och skratta. Verkligen super trevligt!! Sen kom massa andra tjejer och vi gick till VIVA och jag dansade till 1, dom andra stannade, men jag kände inte för att komma hem för sent. så tog bussen till isleworth, sen sprang jag en höll plats hemmåt så kom bussen, så tog jag den två hållplattser och gick hem. Kvällen var verkligen sjukt rolig. Hade jätte bra sällskap och alla var super snälla. Jag fick även gratis dricka av bartendern för vi blev kompisar. Haha. Nej men han var snäll.

Jag saknar inte Sverige alls, jag kommer längta till London hela tiden jag bor i Sverige, vill flytta hit när jag gått klart skolan. Alla är verkligen såååå snälla här och det är dom inte i sverige. så vad ska jag där och göra när man är tusen gånger gladare här? Det största problemet skulle vara min hund. För den kan jag inte lämna igen, så mamma, jag tar med mig mysen :D haha.

Jag hoppas ni har det bra i Sverige för jag har det helt underbart här. Men imorgon börjar allvaret igen med skolan, idag ska jag plugga massor!!
Ta hand om er,
xoxo

bilder kommer från VIVA

Inga kommentarer: