torsdag 25 mars 2010

tomorrow, the last day before the holiday!!


Hej, vart i skolan idag. Natten var hemsk, låg i hög feber och vaknade av att jag skakade och frös, men var helt svettig. Usch, det var hemskt! Men jag började 11 så jag hann ta tag i mig själv och åka iväg till skolan. Hade spanska prov som gick förvånadsvärt bra! Sedan fick jag sluta för att min lärare skulle iväg. Så jag åkte till Twickenham och solade med Carro, det var riktigt najs! :D Sedan tog jag bussen hem och bytte om, och nu sitter jag i min säng och äter vindruvor och är jätte glad över att proven gått så bra de senaste dagarna och att imorgon är sista dagen i skolan och jag sen har 2 veckors påsklov! Ska bli otroligt skönt att åka till Sverige och Thailand! 3 & 6 dagar kvar, galet! Gud vad glad jag är. Hoppas allt är bra med er, ikväll ska jag plugga och gå ut och springa. Min kondition har gått i botten igen när jag inte håller igång träningen. Så ska springa till Carro, vilket tar ca 20 min och sen tillbaka igen. Ha en kanon Torsdag! (jag & maria hade kul i cam här om dagen, geten & gurkan) xx

2 kommentarer:

m sa...

GETEN & GURKAN! <3<3<3

Jonna sa...

DE E FINT DE :DD