tisdag 23 mars 2010

5 days left


God morgon! Klockan är 07:22 och jag ska snart börja åka till skolan. Händer inget speciellt här i veckan, räknar dagar mest. Känns som om London gått ner i depretion just nu, vem vet? Hoppas alla är på bra humör i skolan idag iallafall, och att Carro kommer. Hon får inte vara sjuk! :(
Jag saknar min Maja & jag längtar så tills jag får se henne, 5 dagar går väl fort? Vet inte varför sista veckan innan jag ska åka hem alltid så jobbig, då vet jag att det är nära och inte tänker på något annat! haha.
Igår pluggade jag iallafall massor, har Historia prov på Onsdag & Spanska prov på Torsdag. Det ska väl gå bra! Hinner inte gymma idag för jag ska plugga. Vi har ju ganska mycket att göra hela tiden här, juste ska betala skolkläderna idag med! Hoppas vi får dom snart! Ha en bra dag! xx

Inga kommentarer: