torsdag 18 mars 2010

The bounty hunter


Var på The bounty hunter ikväll med Carro & Tess i Kingston, den var grym! Värd att se på! Innan bion åt vi thai buffe, de var väl sådär. Inte värt pengarna, golden ska det vara! Men jag & Carro spårade ut under hela tiden så de var väl värt pengarna så sett! haha, grät under filmen för vi skrattade så mycket. Pratat med Hanna ikväll och det har vart så skönt, jag saknar henne så mycket hela tiden och blir alltid glad av att prata med henne och få veta vad som häner i hennes liv. Kan inte förstå att jag snart bott här i 1 år och ska flytta hem, ska bli så ortoligt skönt att komma hem med samtidigt så otroligt ledsamt att lämna detta. Jag har ett liv här nu, under ett år händer mycket. Men mitt hem kommer alltid vara där min Maja är. Saknar mamma & pappa också, men dom pratar jag med ofta ändå. Min Maja pratar jag bara med ca 1 vecka på 2 månader. Hon är ju sötast! Nu är klockan 23:21 och jag ska sova, börjar 11 imorgon. xx


Jag och min bästa hund

Inga kommentarer: