onsdag 10 mars 2010

Saknar mitt hem- i sverige


Hemma idag, sjuk. Kunde inte resa kroppen imorses hur mycket jag än ville. Kan lova att jag verkligen ville till skolan idag, blev galen av att vara hemma hela dagen igår. Men hostar och kroppen e lat tydligen. Så jag blir hemma idag också, men imorgon SKA jag till skolan. Men blir lite smått galen här, idag blir jag tvingad till läkaren mer eller mindre, men jag ska nog inte gå ändå.Jag känner ju själv hur jag mår, och jag behöver inte gå till läkaren. Får väl se vad som händer.
Jag är bara trött idag.. & börjar tro att något inte riktigt står rätt till här jag bor.. Hoppas på att allt blir bra iallafall :) Bara köra på att vara vänlig osv, medans nån skyller allt på en. "Du är sjuk för att du äter så mycket frukt nu".. Jag visste inte att de va så farligt.... Aja nu ska jag sova.. Vaknade klockan 12:00 & vart vaken 30 min, är trött.. Men men.. Ha en bra dag! xx

2 kommentarer:

LandOfConfusion sa...

Man ska inte äta för mycket frukt men det är absolute inte farligt. Mycket vitaminer i och det är bra för kroppen :)

Jonna sa...

Ja men herregud, man kan väl inte föräta sig på frukt direkt? :o :D