tisdag 23 mars 2010

Study, study, study..

Hej idag var jag i skolan och hade latin första lektionen 08:45, sedan rullade dagen på som vanligt. Fick ju världens sötaste paket i väskan, utan att jag visste om det! Såhär var det: jag letade efter en penna i min väska, ser en ask, med min favorit choklad & tusen tankar rusar förbi och jag blir helt parayserad "har jag lagt dom där? när? hur? nej? kanske har jag glömt som där? är det choklad? hur kom dom hit? är det verkligen? nej det kan det väl inte? eller?" tillslut tar jag ner handen och lyfter upp det och ja, det var min favorit choklad ask med en lapp på. Jag höll på att dö, fällde nog någon liten tår där i biblioteket. Det var från Maria, allt har vart upp & ner, men gud så sött. Vem gör så? Världens bästa :) Hur tacksam som helst! Det var verkligen hur gulligt som helst :D Sparar chokladen tills på söndag tänkte jag, då ska jag äta den innan jag flyger till Sverige på Heatrow eller nått :) haha! Efter skolan åt jag på McDonalds med Maria & Carro. Efter det så tog vi R70 till Twickenham där Carro hoppade av och solade och jag & maria åkte och köpte muffins på ett speciellt ställe i Twickenham! haha. Efter det gick Maria hem och jag mötte upp Carro och vi åkte hem. Har pluggat hela kvällen och suttit på msn. Hoppas alla haft en bra dag! xx

2 kommentarer:

m sa...

hihihi :)<3

Jonna sa...

förvånads värt bra vi är på att måla :DD