måndag 8 mars 2010

Possibility


Hej, vart ännu en bra dag! Var med Carro mestadels av skoldagen, annars var jag med Unni & hennes vän Rebecca som var jätte trevlig :) Var en bra dag helt enkelt, efter skolan gymmade jag med Carro i ca 1½ timma. Charlie sa åt mig att jag typ kommer få ryggproblem för jag inte kan ligga rakt eller något. Haha. BU. Sedan satt jag på bussen hem med Carro och vi garvade tills vi grät, hur underbart är inte sånt eller? Det är bäst. Men var inte lika glad när jag frös ihjäl när jag väntade på andra bussen, hej förkyldning typ. Aja, nu har jag pluggat latin & ska fortsätta. Är helt slut i kroppen idag, vet inte vad det är.. Behöver verkligen sova, men jag måste plugga för att jag har prov imorgon. Vi har så sjukt mycket i skolan nu så man vill bara skjuta sig själv så man slipper det. haha. xx

Inga kommentarer: