måndag 15 mars 2010

Need more sleep


Hur mycket jag än sover så är jag hur trött som helst och går aldrig upp när alarmet ringer. Men jag hinner alltid i tid som tur är! Igår var jag i skolan & sedan med Unni i Kingston och shopppa. Sedan åkte jag tillbaka till skolan och gymma med Carro! Härligt! Sedan åkte jag hem och duscha och plugga. Idag ska jag kanske gymma, sedan hem och plugga. Beror helt på hur mycket energi jag har. tror jag börjar bli sjuk igen! haha, hoppas inte! Har inte tid att vara sjuk. Hoppas allt är bra med er, bara 13 dagar kvar tills jag åker till Sverige. Galet vad tiden går fort, även om man ibland önskar att det gick lite fortare. Men jag är inte redo att flytta hem än, så mycket jag fortfarande vill se & göra här. Galet.. Haha ha en bra dag! xx

Inga kommentarer: