tisdag 2 mars 2010

Sunshine!

Hej, idag var det riktigt skönt ute! Satt i solen med Isabelle och läste på våra svenska böcker som ska vara klara tills imorgon. Fixat ;) .. Förövrigt åt jag lunch med Malin & Jossan och vi hade nog vääärldens längsta och intressantaste samtal om mord, våldtäker, inbrott osv. Haha, underhållande när man käkar lunch.. När jag slutade gick jag ner till gymmet och träna själv i en timma innan Carro kom.. började skaka,så fick gå upp och köpa vatten och frukt! haha MAJOR FAIL.. Sen träna jag i en timma till, och gick sedan ner till Richmond med Carro. Tog bussen hem och duscha och käka middag, pluggat klart min svenska nu, stolt! Imorgon ska jag plugga svenska & natur.. Hoppas på bra väder så jag & Unni lägga oss ute i solen och plugga, ÄLSKA VÅR! Ska gymma minst en timma imorgon med Carro och sedan ska vi sola också. Najs najs! Imorgon blir de inte fusk med maten som idag.. åt en macka med ost till lunch.. inte riktigt rätt, salad ska det vara! Haha. Hoppas allt är bra med er & att ni slipper snön snart! :) Här är det kanon väder, lite kallt i luften men de löser sig. Åh great. Fick världens mest AWKWARD kram idag av en amerikanare, ville ju mest sjunka genom jorden och dö. Jag och Maria försökte gå iväg utan att börja skratta så han hörde.. Sedan gömde jag mig på gymmet! haha. Ha det bra! Nu ska jag vila (kolla film)..på tal om filmer, kolla Valentines day igår, den va sådär..gammal bild på mig..brunt hår! i Borås! haha xx

Inga kommentarer: