torsdag 11 mars 2010

So tell me when you hear my heart stop

Hej, nu är det torsdag & jag mår mycket bättre! Är pigg & har inte hostat en enda gång än (förutom på natten). Jag har sminkat mig (så lite att de inte ens räknas) och städat mitt rum, bäddat sängen, packat ihop mina saker, och gjort min lunch! Nu ska jag gå ut, ska gå bort till War memorial och får se hur långt jag orkar gå innan jag hoppas på bussen. Jag börjar inte förän om 2 timmar typ. Så kan sega lite, men har inget bättre för mig hemma ändå så. Får se hur jag gör, ska bli skönt att komma tillbaka till skolan iallafall! :) Träffa alla, efter skolan ska jag gymma med Lundqvist som vanligt, fan vad härligt!! Kanske springer ner i Richmond en stund, SMART! det kan jag iförsig göra nu. Bra idé! Nu åker jag till Richmond och kollar, vänta? Affärerna är väl inte öppna? :( Aja, får se hur det blir. Annars snor jag alla Lundqvist kläder imorgon :) Haha i helgen är det inget speciellt bestämmt förutom kanske bio imorgon & Camden med Lundqvist på lördag :) Får väl se vad som händer! Ha en riktigt bra dag! xx

Inga kommentarer: