söndag 21 mars 2010

My weekend

Vart en bra helg, nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik. Hade tänkt sova bort dagen men nejnej, min tant väcker mig. Här ska det inte sovas i onödan. Haha. Hoppas alla haft en bra helg!

Idag är det exakt en vecka kvar tills jag åker till Sverige! Hääärligt!!


Här är min helg:
Började Fredagen på Revs i Richmond och hade jätte kul med Carro. Sedan på Lördagen som vi sov bort nästan, åkte vi och shoppade i central men hittade inget! Så vi köpte voffla där. Efter suttit fast i trafiken hem så gjorde vi iordning oss och gick till mysiga restaurangen i Richmond och åt middag, sedan åkte vi till Kingston på bio som började 23:50. Tog nattbussen till Richmond och taxi hem sen. Nu är det söndag och idag ska jag bara ta det lugnt, plugga ska jag också göra. Ha en bra vecka!

Övervåningen på Revs

Fredag kväll, Revs i Richmond!

Lördag morgon, hemmåt!

Godis blev det på bion!

C körde lite Gitarr Hero på bion

I love you Philip Morris i Kingston

Inga kommentarer: