fredag 26 mars 2010

Last day of school, and im sick.


Så här ser min morgon ut som sjukling hemma, vaknade utav att mamma ringde så pratade en stund med henne. Sedan hade väl Anne hört att jag var vaken så hon gjorde frukost åt mig, så himla snällt av henne! Här är en bild på min frukost, jag gillar inte korv egentligen, men detta var gott! Kan tänka mig att Kari Ruokolainen skulle ha älskat det! Haha. Nu ligger jag bara i sängen och lyssnar musik och smsar med Carro, usch hon åker till Sverige idag. Kommer inte ses på över en vecka. Galet! Idag ska jag iallafall plugga och ta det lugnt, måste bli frisk tills jag ska flyga på Söndag!

Var på McDonals igår efter puben med Carro. Jag köpte dock inget igår, förutom en cola på puben :) Vi tänkte köpa in pommes på puben men.. pengarna sa nej. Haha


Gårdagens kläder lol

BÄST AV ALLT, NU ÄR DET LOV I TVÅ VECKOR!!!

Inga kommentarer: