onsdag 3 mars 2010

I love the sun

Hej, denna dagen har väl vart som alla andra. Skolan gick fort sedan gymmade jag med C i 2 timmar, sedan åkte vi och solade i Twickenham! :) Sedan åkte jag hem och duscha och plugga. Pluggat massor, har svenska & psykologi prov imorgon, DET ÄR INTE MÄNSKLIGT! Men men får hoppas att det går bra! :) Satsa dock mer på psykologin, men hade typ prov i svenskan idag med.. så tycker jag ändå gått in mer på den! Imorgon börjar jag 11, men ska upp tidigt och plugga. Sedan slutar jag runt 16 och då ska jag gymma i två timmar, sedan han duscha & plugga! haha.. fint liv va.. Såg världens finaste klänning som jag är helst kär, i söndags när jag var i Kingston med Carro. Funderar på om jag ska köpa den eller inte, men den var ju sååå fin! :) Har också sparat pengar för jag inte äter massa onyttigt! haha. Dagen har vart bra & imorgon taggar jag fint väder! Vill gå i gladiator skor och klänning :D Inget mer, de är allt som behövs! Nu ska jag lägga mig ner och vila, det borde jag väl ändå få efter en sån här dag? (precis som alla andra).. Ta hand om er! xx

Inga kommentarer: