söndag 7 mars 2010

Great weekend - back to reality

Hej, måndag morgon och jag är helt klar för att gå till skolan men väntar på Emma så tänkte att jag kunde kasta in ett inlägg här då. Idag har vi föreläsning från människor som var med i de Tyska konsentrationslägrerna. Tänk att vi är den sista generationen som får uppleva det "live". Tycker det ska bli jätte intressant iallafall. Efter det har jag lektioner till 16, sedan ska jag gymma med Carro. Kanske sola också om jag har lust. Vart en hur bra som helst helg här i London, solsken precis hela helgen! Vart ute och solat i linne & jeans med Carro i parken ;D haha! Okej då, de fanns vissa kalla vindar men annars så! Hoppas allt är bra med er i Sverige, jag saknar min hund & snabbmakaroner & mammaskans köttbullar! xx
Bild från när jag var i Rom på min födelsedag, älskade Fontana di trevi, så vacker!

Inga kommentarer: