lördag 27 mars 2010

Bye London

God morgon! Klockan är 06:44 eftersom det är SOMMARTID nu! Jag har precis packat klart allt, glömde dock lägga ner plattången innan jag stängde väskan. Men den kan man väl ha i handbagaget? Hmm.. Och det sista jag grubblar på är om jag ska ta med mig datan eller inte! Tror inte jag gör det, men jag vet att jag kommer ångra det senare, så jag får se! Taxin ska hämta upp mig 07:30 så jag har 45 minuter på mig att inte göra något speciellt alls.. Haha jag funderar på om jag ska gå ner och äta frukost. Funderar också över hur vädret är i Sverige. Någon kommer nog frysa om fötterna! Haha.. Aja, ska bli riktigt skönt att komma hem. Saknar spec min Maja såklart! (jag vet alla redan vet att jag är galen i min hund så det gör inget om jag tjatar lite till om henne).. Hon & Mamma kommer och möter upp mig på Landvetter i Göteborg idag iallafall! :) Hoppas på en bra flygtur, hoppas allt är väl! xx

Inga kommentarer: