torsdag 11 mars 2010

So how do we solve this?


God kväll alla glada! :) Klockan är just nu 21:42 här i London och jag funderar på att sova, brukar gå och lägga mig tidigt varje natt, annars kommer jag inte upp på morgonen! haha. Har fullt upp med min mobil som det kommer sms på hela tiden, haha Carro är på G & Dale planerar! Haha. Vart en bra dag, åkte till skolan, ÖDET förde mig och Isabelle tillsammans i Richmond "rondellen" för där kom hon med sin buss, oskyldig, tittade ut genom fönstret, och så kom jag från andra sidan med min buss, OCH VI SÅG VARANDRA! Sedan åkte vi upp till skolan & jag loda på facebook tills jag började. Sedan har dagen flytit på bra, trevlig lunch med alla tjejerna :D (såklart efterlyst snack med malin & jossan, spänd för imorgon!) haha. Efter skolan gymmade jag i 2 timmar med Carro & Unni, det var trevligt :D Och skönt! Hemma duscha jag, böt sängkläder, plugga lite och nu tar jag det bara lugnt! :) Hoppas alla andra också haft en bra torsdag. Imorgon är det fredag & HELG! Gud så skönt! xx

Inga kommentarer: