fredag 23 oktober 2009

Sweden tomorrow!!

SWEDEN HERE I COME (kort från denna sommaren när jag var påvägen tillbaka till Borås från Stockholm med bästa)

Ligger i sängen redo för att sova och klockan är 21:52 här. Tänker igenom om jag fått med mig allt.. plånbok,pass,biljetter,mobil,nyckar,resväska..mamma har jag glömt något?? Ska bli jätte kul att träffa alla igen! Kan inte förstå att jag vart borta i 2 månader.. Denna kvällen började riktigt dåligt men som tur har jag världens bästa värdfamilj som gjorde allt mycket lättare! :)
Nu ser jag bara fram emot imorgon, ska möta Gustaf & Isabelle på Heatrow runt 7 på morgonen, vilket betyder att jag går upp 5! Taxin är här 06:30. Jag tar taxi dit så jag slipper bära min väska.. Hoppas allt är väl med er, Sverige, Here I come!
Juste, har märkt att min engelska är så gott som flytande. Pratade jätte mycket med Anne & Owen idag, så tänkte på det. Kram på er! xx

Inga kommentarer: