lördag 3 oktober 2009

My days

Just idag längtar jag hem, speciellt till min hund.

En snabb uppdatering, i Torsdags var jag som sagt på VIVA student night. Hur roligt som helst! Lätt en av dom bästa nätterna här. Efter det tog jag en taxi hem och sov. Och igår så var jag i skolan, efter den så var jag nere i Richmond och ät lunch på GODASTE stället! Nya favoritstället här i Richmond lätt! Kostade 100 kr, men det var helt klart värt varenda liten krona! MUMS
Efter det åkte jag hem till Julia med Maria. Vi tog det lugnt hemma hos henne med TV och godis. Gustav kom förbi också, men sen kände jag att jag behövde åka hem. Hade ju inte sovit så mycket natten efter VIVA. Jag tog bussen till Richmond där jag får vänta på min buss i ca 40 minuter. + att jag hade ingen mobil eller klocka. Great. Sen när bussen väl kommer jag åker jag till Isleworth (hemåt) och ska byta buss där, och såklart är jag ensam i Isleworth med 5 mystiska killar. Ingen mobil. Great. Men som tur verkade några utav dom faktiskt trevligt, så jag var inte så rädd! En kille som väntade på en buss vid samma busshållsplatts som mig fattade inte att jag VERKLIGEN INTE ville prata med honom. Han fortsätte bara fråga "vart bor du" osv.. Mitt svar "Far from here" .. "Vem bor du med" - My family. "Vad heter du" - Joaaaaannna. (ville säga typ carro eller nått, men det som kom en reflex! ATTANS. Haha. Men tillslut efter ca 15 min kom min andra buss och jag åkte hem. Har rummet för mig själv hela helgen för att Emma är iväg och bor på hotell.
Jag är ganska så sjuk, därför jag stannade inne igår, och idag är jag fortfarande inte bra men får se om jag ska ut ikväll. Har bord på VIVA med massa människor! Hoppas allt är bra med er. xoxo

Inga kommentarer: