söndag 25 oktober 2009

I'm still here


Hej, idag har jag tagit det lugnt här i min lägenhet i Sverige. Varit med min hund varenda sekund, de hade ni ju inte väntat er va! ;) Hon är världs bäst och jag älskar henne mer än allt på hela jorden. Nog om detta!
Vart med Hanna idag också, vi chillapaj och åt bullar! MYYS, hur glad är jag inte att vara tillbaka och få umgås med de om verkligen gör en varm i hjärtat? Jag är glad! Sedan så är min kusin här med sin pappa från Finland så har umgåtts med de också, och såklart med mina föräldrar också! Jag och mamma kollade på film i morses, A mighty heart med Angelina Jolie! Nu ska jag duscha och sedan sova. Längtar inte tillbaka fruktansvärt till London än! haha. Den största skillnaden är ju verkligen människorna, VART ÄR ALLA?? det är ju helt dött. Första tanken när jag landade i Sverige "Vart är dom andra flygplanen? Bussarna? Bilarna? Människorna?"
Nej, nu ska jag inte klaga på sverige, förutom de pissiga vädret jag kom till. Haha, jag stor trivs verkligen att vara tillbaka! Som jag har längtat hit! Ha det bäst!
En riktigt gammal bild från när jag kom hem från Malta, brun & go! xoxo

Inga kommentarer: