onsdag 21 oktober 2009

Studyday...


Hej idag måste jag plugga, plugga och plugga! Har 3 prov imorgon och ett läsförhör. GREAT!
Matte B prov, Spanska 1 prov, Organisation & Ledarskaps prov, Latin läxförhör.
Someone please kill me?!
Jag orkar inte, känner mig inte alls redo. Men sen är det lov! Detta är det sista, lov lov lov sen! Ska också ut imorgon kväll också med Sandra, Carro, Julia, Gustaf, Malin? Tror jag det blir :D Fett najs. Ska bli riktigt kul! Så får stå ut hela dagen i skolan och sen se fram emot kvällen! Ska packa idag också, inför SVERIGE. Shit vad tiden går fort nu, jag kommer nog sakna England när jag är i Sverige! This feels like home for me now.. The thing I will miss the most is ofc Julia! :D Men jag ska såklart ringa henne på skype från Sverige så hon får titta på min lilla vovve :D. Hoppas allt är bra med er, nu ska jag begrava mig i läxor. xxx

Inga kommentarer: