torsdag 15 oktober 2009

David Guetta ft Akon - Sexy Bitch

Sandra & jag

Sitter i skolan och lyssnar på David Guetta, sjukt bra! Älskar låten "Sexy Bitch", den kommer säkert minst två gånger på VIVA ikväll ;) Eftersom vi har lite för tur till DJn..
http://www.youtube.com/watch?v=AYEy6NA9PsI
kan ni lyssna på den! Härlig!!

Jag har haft rast i en timma, väntar på min nästa lektion som börjar om ca 2½ timma. yey, nej as tråkigt. Håller på att dö utav tråkighet. Men taggar inför ikväll, ser fram emot det något så sjukt, Sandra är minst lika taggad! Känner på mig att det kommer bli riktigt lyckad, så länge inte Anthony gör något läskigt. Hmm??
Jag ska dansa, dansa & dansa! :D Slutar skolan vid 14 och då ska jag ner till Richmond och köpa en ny penna, sen ska jag åka hem och vila och duscha och göra iordning mig för ikväll! Jag ska ha mina nya lösögonfransar & glitter eyeliner! WOHO! Sen ska jag ha en svart klänning och svarta höga skor. Vet inte vad jag ska ha på benen än!! Får tänka på det.. Håret vet jag inte heller vad jag ska göra med.. Behövs seriöst tänkade på detta.. Vad händer i Sverige i helgen?
Torsdag - VIVA
Fredag - Leka med Julia :'DD
Lördag - VIVA?
Söndag - plugga

inte långt kvar tills jag åker till Sverige, saknar ni mig? :D

Skillnader mellan England & Sverige

England
- mycket trevligare människor över lag
- bussarna går var 8 minut, om du behöver vänta mer än 5 så tror du att nått är fel!
- mycket bättre väder, regnat ca 4 dagar sen jag kom hit, alltså på 2 månader! Alltid varmt här.
- Allt finns, vad du än kan komma på, finns att köpa!
- Du kan göra precis vad som helst, se ut precis hur som helst.. ingen bryr sig

Sverige
- Svensk-turk-pizza
- Golden (borås) Thaimat...
- Får inte skuldkänslor när en gammal tant går in på bussen över att du inte reser dig och ger henne din platts. (Här går man upp automatiskt och ger andra sin plats på bussen, alla är snälla i England!)
- Fina människor! (jag skämtar inte, Sveriges folk ser så sjukt mycket bättre ut än alla andras länder!!)
- Svenskt godis, givet ju!

1 kommentar:

ray sa...

haha sometimes people are different between cities too, they've said Sydney and Melbourne are really not the same =)