måndag 12 oktober 2009

Back to reailty, monday-school


Hej, inte alls sugen på skola. Jag vill ha helg. Men bara 2 veckor kvar till lov, och vad händer då? Jo jag åker till Sverige! I hela 1 vecka. Jag är uppe med tuppen som vanligt men börjar inte förän om 2 timmar, men måste gå om en! Det sämsta med att ha långt till skolan (london trafiken). Tar ca 15 minuter med bilen till skolan, men bussarna måste jag räkna med en timma för att komma i tid! Eller ah, 40 minuter, minst. Jag har precis gjort iordning mig och ska plocka ihop mina saker och sen kanske kolla fortsättningen på Pippi som jag började kolla på igår. Var först hos Maria igår och kollade på Ronja Rövardotter och sen åkte jag hem och kollade på Pippi Långstrump! :D Dom kommer alltid vara lika bra! Barndomen hade inte vart desamma utan Astrid Lindgren! Pippi, Emil, Karlsson, Rasmus, Ronja, Madicken osv :D
Ha en bra dag! xoxo

2 kommentarer:

RAY sa...

you always run ! you got some speedy legs ey =D xD take care

Jonna sa...

haha, yeh i do XD take care!