tisdag 20 oktober 2009

Au pair in US?


Suttit och pratat med Hanna om man skulle ta och åka till USA efter man tagit studenten och jobba där som barnflicka. Hade vart lite kul tycker jag! Finns även så man kan plugga smatidigt, som man inte behöver betala för, och då bara fortsätta att utbilda sig.. Något bra jobb ska jag väl lyckas få efter att ha gått i skola i London & universitet i USA sen? Man tycker ju det! Iallafall tycker det verkar intressant och skulle gärna åka till USA. Vill verkligen inte stanna i Sverige, tråååkigt. Och när jag har tagot studenten måste man ju börja jobba, skulle inte känna för att bara gå i skolan. Så Au pair är ju nästan lite som ledigt, tar hand om barn och kanske städar lite, man får även en bil i vissa familjer. Jag kollar runt lite på internet.. Jag mår fortfarande lika dåligt tyvärr, ska ner och dricka juice. xxx

5 kommentarer:

Emmie sa...

Ska åka nästa år till Usa hade jag tänkt mig som au pair kanske ;D haha

Jonna sa...

fett najs :D eller så väntar du ett år på mig och hanna ;) det lockar riktigt mycket måste jag säga :D

ray sa...

sounds really good ! would be a lot of fun to do that :D !
hey I am booking my tix today to UK
hopfully I can get the date I want, I leave it a bit too late :(
take care and all xx

ray sa...

ps. and NO I don't want ED Hardy to be everywhere!! why it is not pikachu instead ?!!! this is really not fair !

Jonna sa...

hehe okey, nice that you are going to UK ! ED HARDY 4 life