söndag 4 oktober 2009

CRAZY - "how did we end up here?"

Först och främt, var inte på VIVA igår som jag sa. Som var planen vill säga. Åkte in till Richmond och till the old ship. Sen när vi kommer till VIVA så släpper vakterna in mig, Sandra & carro för att dom känner oss, men inte våra vänner. så vi får gå ut igen och leta något annat. Går i richmond och kollar men klockan är efter 11 så det är ju ingen chans att vi kommer in nu, fullt överallt. Tog bussen till Twickenham och hamnade på någon skabbig Bklubb. Men för att inte förstöra en helkväll ute då dansade vi och skrattade iallafall. Klubben stängde 2 tror jag, och den var hel tokig! I slutet spelade som kärleks ballader, liksom come on, det här är en nattklubb? Så där stog vi på dansgolvet och jag kunde inte sluta garva åt att dom spelade dessa låtar och eftersom alla var fulla så var dom andra heeeelt med på noterna och levde sig in i denna "fina låt". Sen när det stängde hade Sandra hakat på några killar och vi sätte oss med dom på en pizzeria, hej gratis mat. Sen gick vi med dom till huvudgata (vi=ja,sandra,carro) och där gick vi och käka pizza. Jag kunde verkligen inte låta bli att störa mig på alla killarna hela tiden. Dom var bara almänt SKIT IRRITERANDE. En kille som verkligen skulle prata med mig hela tiden smo jag ignorerade sen första gången han öppnade munnen mot mig kunde bara inte sluta prata och jag blev tröttare och tröttare. Efter 10 gången han frågade vart jag kom ifrån sa jag "SWEDEN FOR THE 5TH TIME!!!!" tror han märkte att jag var irriterad då. Sen delade vi en taxi med dom till gud vet var, och gud vet varför. Som sedan slutade med att dom inte hade råd att betala den själva. Jag menar GREAT. Iallafall TILLSLUT drog vi ifrån dom och började gå mot Twickenham centrum. Tog kanske 30 minuter att gå hem. Var hemma runt 4. Man kan inte annat än att skratta åt denna kvällen. Haha. Iallafall idag vaknade jag hos Sandra och åkte hem direkt. Var trött och ville till min säng, sjuk var jag också. Hemma pratade jag med Anne, åt frukost och pluggade, kolla tv, och sov. Så skönt att vara hemma. Jag trvis så bra här! Ikväll är jag helt ensam hemma med hunden. Får se när någon kommer hem igen!
Hoppas allt är väl med er i Sverige & att ni hade en bra lördagskväll! Jag gillar söndagar nu, det är så gott för att man vet att man kan ligga i sängen hela dagen utan att bry sig. Jag har vart duktigt och gjort massa latin också! Nu ska jag kolla film. xoxo

3 kommentarer:

RAY sa...

lol as bad as that night I had to stay Burge King the whole night... xD

Jonna sa...

haha, what did u do at burger king?!?!

RAY sa...

eating burgers = ) haha
nah its a long long story ...
i will tell you next time