söndag 18 oktober 2009

CHRISTIAN AUDIGIER <3

Jag sitter och håller på att dööö. Alla ED HARDY är verkligen 2DIE4!!
Jag har bestämt mig att inte shoppa NÅGOT mer i London, utan spara & hoppas att till efter JUL kanske jag kan köpa mig några klädesplagg! :D JAG ÄR HELT GALET KÄR I KLÄDERNA! Jag vill inte ha någon julklapp, ingen födelsedagspresent.. allt jag vill ha är ed hardy kläder... ah.. nu låter det som om jag precis upptäckt att han finns, men så är det inte. Men jag har tagit mig tid att kolla på hans kläder och jag menar SHIIIT så sjukt galet snyggt!!

Jag har kollat igenom varenda klädesplagg, och dom på bilden över är MINA favoriter. Im in LOVE. Hur snyggt är det inte då???
Detta då? Denna rosa tröjan, jag älskar den!

Christian Audidier kläder 2die4:

Kollade även igenom märket Smet, men det var lite för hardcore för mig. Lite mycket svart&metall.. Jag älskar verkligen färgerna och detaljerna på Ed Hardy :D Hans märke Crystal Rock, blir mer barnslig. Ed Hardy är ett mellanting mellan Smet&Crystal Rock typ.. Crystal Rock är mycket anime grejer på kläderna, inte min sak. Paco Chicano är ett annat märke av Christian A.
Galet såld på hans Ed Hardy kläder, spec allt rosa!

2 kommentarer:

ray sa...

there is a bowling club here under his name -_- he's kind of like everywhere

Jonna sa...

haha okey, he's the best so who blames him ? :D