måndag 19 oktober 2009

Monday...


Hej, imorses var jag uppe i god tid, i skolan 1½ timma INNAN jag började.. för att pratade med Julia! :D Iallafall, sen hade jag matte & började verkligen känna mig sjukt febrig och dålig. Stog ut i 1½ timma till, sen gick jag hem. Mår verkligen jätte kasst, fattar inte! Igår mådde jag bra och imorses! Hinner inte bli sjuk sista veckan! Hallå?? Har prov imorgon & läxförhör.. och på torsdag 2 prov! Och fredag en stor inlämning. Jag hoppas jag blir bra tills imorgon!
Påvägen hem stannade jag på tescos och köpte mig lunch, pasta/kycklig salad, och lite chips.

3 kommentarer:

den dära Hanna sa...

inte för att vara sån men det ser lite ut som larver i tomatsås eller nåt ;S haha

den där hanna again sa...

och krya på dig ffs! :D <3

Jonna sa...

HAHAHAH, nej usch nu kommer jag alltid tänka på det när jag ser de :( tack <33