lördag 31 oktober 2009

Good times - HALLOWEEN

Hej, idag har jag varit i Borgstena. Igår var jag och shoppade med Jessie, lite smått och gott som PÄLS, leggings, jeans, strumpor, underkläder och så?.. Iallafall, var sedan på kvällen hos Sofia och Bellabus :D där såklart min fru var också! Jätte trevligt! Men åkte hem ganska tidigt pga att jag inte mådde så bra så jag hoppade in i taxin och åkte hem och sov.
Idag åkte jag till Borgstena imorses och hälsa på Amanda, sedan spelade jag sims 3 med Emmie innan vi skulle på Elias & Lukas kalas! Där jag knappt hann prata med Lukas! Bu, han försvann upp på sitt rum och spela efter han ätit maten! Efter de drog de igång med lite festligheter, jag, jessie, juhani, emmie, micke, mattias klädde ut oss och begav oss till fest hos lina & daniel! Var jätte trevligt men jag stannade inte länge där heller tyvärr, men var jätte trevligt att umgås med alla. Nu är jag hemma och mår inte på topp, men det är ju förståenligt. Imorgon ska jag åka upp till Bella & träffa henne och Hanna för sedan ska de åka till Norge i 5 veckor! Jag åker även tillbaka till London imorgon! 16:30 går mitt plan! Jag längtar nästan.. Ska bli underbart att få träffa Julia igen, så som jag saknat henne! Och alla andra också ofc!
Kommer massa bilder från ja, tiden i Sverige!

Mattias & min bror

Jag & Jessie, super vackra! Halloweeeen

Jessica var också fin, om inte barnet i bakgrunden är läskigare??

Halloween, visst är jag vacker?

älskar min nya päls

Jag åker ut till landet...

Bellabus & jag

Nya skor!

Var och tittade på kor med Hannus! Hemma hos Eric!

Inga kommentarer: