lördag 6 februari 2010

what the fu*k?

Igår var jag med Carro som sagt, vi åt middag på The Bull och sen åkte vi några vändor till Hammersmith och hängde med Anthony (& nej inte den Anthony folk tror att detta är). Sedan åkte vi hem och jag sov.

Men under middagen ringde jag min värdtant och hon totalt flippar på mig, hon har betett sig konstigt och nu fick jag veta varför. Tyckte det var så himla ONÖDIGT att ta det när jag var på middag, för det visste hon. + att hon kunde tagit det när jag var hemma. Hon hade haft 1000 chanser att säga det till mig hemma. Så nu känner jag mig fett obevkäm över att vara hemma. Hon fick mig att stor gråta inne på restaurangen med massa med folk, likom TACK FÖR DEN! Jag smyger på tå hemma, vågar knappt hosta. Ska inte äta frukost eller middag eller vara hemma mer under helgen. Bara sova här, och vara hemma i "tid" hela tiden. Hon ska fan inte ha en jävla grej att gnälla på. Men det hittar hon säkert ändå. Jag är så sjukt sårad. Fyfan. Så nu väntar jag på att Maria ska vakna så ska jag åka och möta henne. Tror jag går ut lite tidigare, desto fortare, desto bättre känns det nu..

Inga kommentarer: