torsdag 25 februari 2010

Im still in Sweden

Hej, sverige är speciellt.. & jag finner de normalt eller något.. skulle behöva en dos av lundqvist & hennes medicin! .. allt är segt just nu..
var iallafall med Erik & Nataniel idag och gick på stan, sedan träffade jag Jessie och vi gick och shoppade, var trevligt! Fikade på tantgrön och tjatade om allt möjligt.. guuuuud vad jag längtar tillbaka till thailand då allt var underbart. Juhani har gjort en film från Thailand som är as bra, sett den x antal gånger och saknaden lägger sig, jobba som ett as i sommar! Nu är det bara ´ca 2 dagar kvar tills jag åker tillbaka till London, är det bra eller dåligt har jag inte kommit fram till än. Ett mellanting hade nog vart skönt nu.. Haha, jag är på semester & vill på semester.. bra det! aja... ha det bra! xx

Inga kommentarer: