lördag 20 februari 2010

Back to Sweden tomorrow


Hej, igår var jag inne i central med Isabelle och vi hjälpte Josefin att samla in pengar till en välgörenhetsorganisation som hon har i Brasilien. Åkte hem hyfsat tidigt men Isabelle ska med sitt plan idag och jag packar för fullt. Vi hade trevligt iallafall, innan det så var vi på ett museum och kollade. Sedan sprang vi runt på Piccadilly och försökte klämma turister på pengar! Haha. Vaknade runt 11 idag, MITT LOV HAR BÖRJAT! Äntligen säger jag bara, det behövs!! Idag ska jag packa klart och städa mitt rum och sedan åkta och shoppa till Michan. Ikväll blir det filmkväll med mig själv om inte det kommer några riktigt bra förslag! Planet går ju tidigt imorgon så ska nog bli hämtad med taxin 6! Så blir en tidigt kväll iallafall. Hoppas allt är bra med er i Sverige, jävla snö ni har där! Våren har kommit till London, vaknade av solsken i ansiktet, hur irriterande de än var kunde jag inte hjälpa att vara glad! SOL! Nu bestämmde Unni att hon ska följa med mig till Hounslow och shoppa! YEY!! Hon är den enda som är kvar med mig i London :( Lundqvist har ju lämnat mig, eller ah hennes plan lyfter om 25 minuter. Hoppas innerligt att jag får landa i göteborg, annars lär jag flippa! Sverige väder...... Iallafall nu ska jag fortsätta med städningen så jag hinner bli klar innan familjen kommer hem med deras barnbarn som kommer ta alla mina saker, lilla Mia från Sverige som är ca 5 år. Jätte söt! Henne kanske man ska leka med ikväll :D haha! Bilder från igår kommer inom snar framtid! xx

Inga kommentarer: