söndag 14 februari 2010

One more week for me


Hej, lyckos er i Sverige som har lov nu. Fast det har jag nästa vecka men ändå, hade behövts! Har sminkat mig och plattat håret och tagit på mig kläder och inser nu hur hungrig jag är! Jätte ont i magen samtidigt som det känns som om jag ska spy, dags att äta något till frukost kanske? Ska ta det snart, har idrott första lektionen. Inte vart där på en månad eftersom jag vart sjuk. Vilket jag fortfarande är! Fast det är mycket bättre nu. Bara en vanligt förkyldning nu. Dagens klädsel blir: vita jeans, vitt linne, blå/vit skorta och svart skärp. Idag schteker vi, ska bara hitta min vouge schtek brillor ;) Ska plugga idag efter skolan, imorgon blir de TRÄNA som en idiot och få bort allt fett man tryckt i sig denna helgen, samma på onsdag. Fast jag går bara ner i vikt här :s Haha, vill inte flytta tillbaka till sverige o all go mat ;) Nej men i Sverige ska jag börja träna på riktigt igen. Inte gjort de sen jag flytta! HAHA 7 månader av lathet typ. Fail. Men men, sommar snart så man får väl göra något ändå. Ska äta nyttigt nu hade jag tänkt, kommer hålla till lunch tid typ? Haha. Men cola är ett måste. Jag är beroende typ, en hemlighet, hihiih. Klarar inte en dag utan en cola. Då springer jag tll tesco och köper en innan jag ska sova för att jag är så sugen typ. haha! fail på det med. Men nu ska jag springa ner och trycka i mig lite frukost! Ha en bra dag!
Filmen: jag har inte sett den, men sett trailen ett par gången och då har jag gråtit ihjäl mig. Tårarna sprutar och jag mår jätte dåligt! Haha, vet inte om jag vågar se filmen, kommer väl dö då! Den handlar iallafall (såklart) om en hund. Haha. Kolla in den! xx

Inga kommentarer: