måndag 15 februari 2010

School, gym, running!!

Hej, började dagen på gymmet eftersom bussen med idrotten alltid är full, eller så hatar charlie bara mig :D haha! Var på gymmet med Unni, carro kom och hälsa på också! Efter det flöt dagen på, efter skolan åkte jag hem och chilla lite innan jag stack ut och sprang med Carro i en timma. Ska göra det varje dag nu, komma i form nu för fan! Haha. Efter de gick jag hem och gjorde klart min latin läxa för imorgon, fick inställt vårat relegions prov nu på onsdag så nu är det bara att chilla hela veckan :D Sedan åker jag till Sverige på Söndag! Härligt som bara den! Orkar inte skriva, för ont i vaderna! haha. xx

Jag schteker på morgonen Dandy boy höll mig sällskap till frukosten! Girls in the cafetariaaaa Bild bevis, jag är på gymmet charlie! "Jonna du måste också gymma, sitt inte på bollen, cykla istället" Unni spänner sig Unni & Jonna gymmar, så de kan gå!

Svenska skolan, tjejerna snackar skit ;)

Inga kommentarer: