fredag 12 februari 2010

SO HAPPY! finally weekend!!


Hej, åh vad jag är på bra humör. DET ÄR HELG! Äntligen säger jag bara! Åh vad jag är glad, det är galet! Skolan har gått fort idag med mina låsas kompisar Unni, Isabelle, Maria oså ofc Carro i ca 30 sekunder ;) Haha! Nu är jag hemma och gissa vad? HON är glad!!!!! Jag blev överraskad som bara den, men jag tror hon släppt allt nu och det känns så himla bra! För denna veckan har varit ett helvete.. Allt bara lyftes bort från mina axlar och jag har så mycket ny energi nu!
Ikväll blir de en kväll med Carro, lika trevligt som alltid :D Ska ta och åka och möta henne vid 16, så nu ska bara ta det lugnt innan. Imorgon tror jag det blir bio med självaste Carro ;D Om vi har pengar..! Haha
Ha en underbar helg och fredagskväll! - bilden är gammal och tagen hos Maria en crazy kväll, det är Isabelle, Maria och jag! xx

Inga kommentarer: