lördag 20 februari 2010

Shopping & McDonalds - check!

Hej, kom precis hem efter shoppingrundan i Hounslow med Unni! Var jätte trevligt, hitta lite fina saker till Michan också! :) Hoppas hon gillar det, hittade underkläder, örhängen, väska & linne. Köpte såklart ett par brillor till mig med ;) Nu ska jag vila lite och sedan fortsätta packa och städa. Får inte glömma att ringa taxin heller! Blir nog kanske en film i väntan på att familjen ska komma hem och laga någon god mat till mig! :o PÅ TAL OM DE, kom jag på att hon sa åt mig att jag fick ta vad jag ville för att dom skulle bli sena, kanske ska gå ner och kolla vad de finns i skåpen :D Åh! Ha en bra kväll, ses imorgon Sverige!

Min garderob innan packningen, hmmm.. hur mycket ska jag dumpa i Sverige? Dags att städa denna garderoben kanske..

Städat lite iallafall!

Inga kommentarer: