måndag 8 februari 2010

Well after 3 weeks of being sick, did I really think I would get better?

Fyfan säger jag bara. Min halsont är tillbaka som när den var som värst! Tur att jag ska till läkaren imorgon.. Vågar inte stanna hemma från skolan även om jag vet att jag kommer må piss på morgonen och inte kunna sova nått.. Bara åka dit.. Har tid hos läkaren 17:15..Underbara Maria ska följa med mig dit. Så tacksam! :) Idag har jag vart i skolan, försov mig till en lektion jag ändå inte skulle gå på! Pratade med Charlie idag om idrotten och det känns bra! Vart sjuk i 3 veckor liksom, inne på 4.. Iallafall alla hjärtans dag på Söndag, ska ni göra något roligt? Jag ska nog mysa lite med någon göteborgare och en stockholmare.. Annars i helgen ska jag väl vara med Carro! :) Beror helt på hur jag mår, för som de känns just nu vill jag inte ens gå upp ur sängen. Men samtidigt kan jag inte stanna hemma heller.. Men det är bättre stämning hemma idag, John var här. Lättade upp det hela mycket! Försökte plugga latin men jag dog av smärta så la mig i sängen och vila och kollade på Skin, en as bra film. Nu ska jag sova, så jag inte försover mig imorgon, om jag ens kan gå upp vill säga.. det ser illa ut just nu. Ha en bra kväll! xx

Åt på Donken idag med Maria och tjöta, såhär såg hon ut:

2 kommentarer:

carro sa...

hahaha fin bild på maria! :P jag åt också på donken igår ;)

Jonna sa...

herligt :) fint ska de va :D kebab i veckan? ;D